Elgurultak a Ford gyógyszerei, őrült szörnyeteg bukkant fel
A Super Mustang Mach-E az elképesztően erős elektromos hajtásról és a brutális leszorítóerőről szól.
A Super Mustang Mach-E az elképesztően erős elektromos hajtásról és a brutális leszorítóerőről szól.
Az összehasonlításuk azért leginkább almát a körtével eset, de így is figyelemre méltó a szereplésük.
Bár sem a külseje, sem a belseje alapján nem igazán sejthető, az új Ford Explorer tulajdonképpen nem más, mint egy álruhás Volkswagen ID.4. Egy 340 lóerős összkerekes és nagy aksis példányt fogtunk vallatóra.
A Ford Mustang Mach-E Rally több mint 10 millió forinttal drágább a Mach-E alapmodelljénél.
Az emelt futóműves elektromos Mustang hatótávja 400 kilométer magasságában alakul.
Ez messze nem egy unalmas szürke Kia, hanem egy olyan izgalmas EV6 GT, mely még a komolyabb Porsche Taycanoknak is feladja a leckét. Meghajtottuk a drift üzemmóddal is kényeztető új elektromos családi autót.
A Ford szerint a villanyautók mellett a nagy nyolchengeres motorokkal szerelt kocsiknak is bőven van és továbbra is lesz létjogosultsága.
A Mustang Mach-E Európában nem lesz olcsóbb, és a Volkswagen háza táján sem várható árcsökkentés.
A Tesla és a Lucid Air példáját követve most a Ford is jelentősen csökkentette elektromos modelljének árát.
Több száz munkaórát követően javarészt Mustang-alkatrészekből készült el a benzingőz által maximálisan átjárt új magyar műalkotás.
A kezdő vezetőket célzó ingyenes vezetéstechnikai tréningjét hatodik alkalommal rendezte meg a Ford: ezúttal az e-mobilitás volt a fókuszban.
Íme a közelmúltban debütált Ford Mustang Mach-E legújabb amerikai riválisa.
Minden jel arra mutat, hogy a népszerű amerikai izomautó sem kerülheti el a sorsát, és elektromos rásegítés kerül a hajtásláncába.
A Porsche Taycan esetében télen akár 20 százalékkal is rövidebb lehet a hatótáv, mint nyáron.
A győztes mibenléte nem változott a hivatalos eredményhez képest, de az utána következő autók egy kicsit megkavarodtak.
Az amerikai autógyártó úgy tűnik folytatja azt a stratégiáját, hogy új modelleket klasszikus nevekkel adjanak el.
Autópályán, nagy tempó mellett, még mindig nehéz hatékonyabb autókat találni egy modern dízelnél.
Megérkezett Európába a Mustang Mach-E legsportosabb új változata, melyet a zord téli időjárású Lengyelországban fogtunk vallatóra. Mire jó 860 Nm és mennyire igaz az 500 kilométeres hatótáv? Jövünk a válaszokkal!
A SEMA kiállításon többféle Mustang Mach-E tuningverziót is bemutatnak.
Látványos teszt, mert a hibázó és a jól teljesítő autók is komoly visszhangot váltanak ki.